Tuesday, October 13, 2009

Ben Ducharme

I am the General Manager of a Canadian Tire store in St-Eustache, QC (218) and sports are my passion.

I have been fortunate to be part of numerous teams (football, lacrosse, squash, tennis, rugby) but the top of the list is hockey. I have been playing since the age of 4 (and I am now 41), so that’s 37 years of hockey summer and winter!

To be able to give a child a chance to live this same passion – makes the climb to Mount Kilimanjaro worth all the effort.

Je suis directeur général du magasin Canadian Tire de Saint-Eustache (Québec) (magasin 218) et les sports sont ma passion.

J’ai eu le bonheur de faire partie de plusieurs équipes sportives (football, lacrosse, squash, tennis, rugby), mais en tête de liste mon sport c’est le hockey.

Je joue depuis l’âge de 4 ans (et j’en ai maintenant 41), c’est donc 37 ans de hockey été et hiver! D’être en mesure de donner à un enfant la chance de vivre la même passion – fait en sorte qu’escalader le Mont Kilimanjaro vaut vraiment la peine

No comments:

Post a Comment