Tuesday, October 13, 2009

Edgar Head

My name is Edgar (41) and I have been a Canadian Tire Dealer for the last 4 years. Currently, I run the Canadian Tire store in North Battleford, SK.

Prior to joining Canadian Tire, I was a pharmacist in Digby, NS. I am married to my lovely wife Michelle and we have a daughter who is in grade one.

This will be my first trip to Africa, my first trip to Europe, and my first trip south of the equator. I am proud to be part of this amazing adventure to raise funds to help financially disadvantaged kids play in sports and recreation.


Je m’appelle Edgar (41 ans) et je suis marchand Canadian Tire depuis 4 ans. Actuellement, je suis le propriétaire du magasin Canadian Tire de North Battleford (Saskatchewan).

Avant de me joindre à Canadian Tire, j’étais pharmacien à Digby (Nouvelle-Écosse). J’ai une femme ravissante, Michelle, et une fille qui est en première année. Il s’agit de mon premier voyage en Afrique, mon premier voyage en Europe et mon premier voyage au sud de l’équateur.

Je suis fier de faire partie de cette incroyable aventure pour ramasser des fonds et aider les enfants dans le besoin à participer à des activités sportives et récréatives.

No comments:

Post a Comment