Tuesday, October 13, 2009

Dan Thompson

I am the President and a Director of Canadian Tire Jumpstart Charities and love what I do.

I have a wonderful wife, Julie, and two lovely daughters. I have been actively involved in sports throughout my life and was fortunate to be a member of the Canadian Olympic Team (Swimming) in 1980.

I am still actively involved with swimming and serve as the Vice President of Swimming Natation Canada. I am thrilled to be able to give back to the community and am excited to be part of the team to climb Mount Kilimanjaro for Canadian Tire Jumpstart!


Je suis le président et un directeur des œuvres de charité Jumpstart et Bon départ de Canadian Tire et j’aime ce que je fais.
J’ai une épouse fantastique, Julie, et deux filles merveilleuses. J’ai été impliqué activement dans les sports tout au long de ma vie et j’ai été privilégié de faire partie de l’équipe olympique canadienne (natation) en 1980. Je suis activement impliqué dans la natation et j’agis comme vice-président de Swimming Natation Canada.
Je suis emballé d’être en mesure de redonner à la communauté et excité de faire partie de l’équipe qui escaladera le Kilimanjaro pour les programmes Jumpstart et Bon départ de Canadian Tire!

No comments:

Post a Comment