Tuesday, October 13, 2009

Dominique Pressault

I am married and the father of a son (14) and a daughter (17). I have been part of the Canadian Tire team since 1979 when I started working as a bike assembler at age 19 in Montreal!

In 2000 I became a Canadian Tire store Dealer in Prescott, ON. I later moved to Antigonish, NS and then to Matane, QC, where I currently reside.

My passions are my family, my store, scuba diving and alpine skiing. I am excited to be part of the amazing team climbing Mount Kilimanjaro to raise funds for Canadian Tire Jumpstart!


Je suis marié et père d’un garçon (14) et d’une fille (17). Je fais partie de l’équipe Canadian Tire depuis 1979, alors que j’ai commencé à travailler comme assembleur de bicyclettes à 19 ans à Montréal!

En 2000, je suis devenu marchand Canadian Tire du magasin de Prescott (Ontario). J’ai ensuite déménagé à Antigonish (Nouvelle-Écosse) et ensuite à Matane (Québec) où je réside actuellement.

Mes passions sont ma famille, mon magasin, la plongée autonome et le ski alpin. Je suis excité de faire partie de cette équipe fantastique pour grimper le Mont Kilimanjaro afin de ramasser des fonds pour les programmes Jumpstart et Bon départ de Canadian Tire!

No comments:

Post a Comment