Tuesday, October 13, 2009

Jean Parisien

I am a Canadian Tire Dealer in Smiths Falls, ON. I am originally from Ottawa, ON.

I love to play and coach hockey. I enjoy spending time with my family (wife, son and daughter). I also love to travel with my wife Jocelyne.

I am proud to be part of this team and raise funds for kids through the Canadian Tire Jumpstart program!


Je suis marchand Canadian Tire à Smiths Falls (Ontario). Je suis originaire d’Ottawa (Ontario). Je joue au hockey et je suis entraîneur d’équipes de hockey.

J’aime passer du temps avec ma famille (ma femme, mon fils et ma fille) et surtout voyager avec mon épouse Jocelyne.

Je suis fier de faire partie de cette équipe et de ramasser des fonds pour les enfants des programmes Jumpstart et Bon départ de Canadian Tire!

No comments:

Post a Comment